Ongelofelijk - Reisverslag uit Oda, Ghana van Sandra Lisa Pal - WaarBenJij.nu Ongelofelijk - Reisverslag uit Oda, Ghana van Sandra Lisa Pal - WaarBenJij.nu

Ongelofelijk

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sandra Lisa

13 Maart 2007 | Ghana, Oda

Kan je het je voorstellen dat ik om bij dit internetcafe te komen een half uur door het regenwoud in Ghana rij?
Echt iedere zin die ik ongeveer denk of tegen Susanne zeg begint met; kan je je voorstellen?? Zoo veel dingen zijn hier zo compleet anders, en ik denk niet dat je het je voor kunt stellen als je hier nog nooit bent geweest.

K begin nu wel steeds meer te wennen. Aan mn 1e berichtje was denk ik wel duidelijk te merken dat ik nogal overweldigd was, maar ik begin het nu steeds leuker te vinden!

Gister was mijn eerste dag op het project, super spannend! Gelukkig ging het wel oke. Ik moet de kids dus van 8 tot 13.30 les geven, is best wel lang. Vooral omdat ik eigenlijk alleen Maths en English kan onderwijzen, hoe hou je dat een beetje leuk???
Het niveau van de kinderen is ook belachelijk laag. Maar daar hopen Susanne en ik wat aan te gaan veranderen :P.

Zondag zijn we naar een hotel in de buurt van ons dorp gegaan. Super luxe allemaal! Daar hebben we heerlijk in het zwembad gedobberd en echt genoten. Vakantiegevoel op en top!

Aankomend weekend gaan we waarschijnlijk naar Cape Coast en Elmina, de slavenforten bekijken. Heb ik ook echt zin in.

Het gaat dus eigenlijk weer prima met me! Loop echt over van alle nieuwe ervaringen, maar dat was natuurlijk ook de reden dat ik naar afrika wilde.


ps: Het adres waarop jullie me post kunnen sturen is:
Sandra van der Pal
c/o Seth Tenkorang
Swedru Sec. School
P.M.B
Agone Swedru
Ghana, West africa

  • 13 Maart 2007 - 16:45

    Moeski:

    he juffie
    Leuk samen met Suzanne les geven.En dan in het weekend weer feesten,goed hoor een vakantie gevoel heeft een mens toch nodig!!Wel goed smeren hoor,want je kan toch niet zo bruin wordenals de mensen daar!!.Veel plezier hoor,Afrika ontdekker!Kus van je Moeski

  • 14 Maart 2007 - 13:11

    Smoekkie:

    heey lieve zus, you're a real cool chick:D!! serieus man dat je nog niet gillend weggerent bent! (niet dat dat makkelijk gaat ofso(A)) ik heb de griep behoorlijk te pakken hier maar mammie en pappie verzorgen me goed. het klinkt allemaal zoo leuk daar:D!! het liefst was ik morgen langsgekomen. wordt maar poeppie bruin:D! en geniet vooral! hahah als die kinderen irritant zijn denk je aan mij met mijn fantastische tip om een fluitje mee te nemen die jij negeerde:O hahaha. oohja zijn er nog vreemde gebruiken daar ofso? wil ik echt graag weten, je hebt toch van die landen waar je kinderen niet over hun bol mag aaien ofso?! heb je dat daar ook tell us! ik mis je, ik hou van je, doe voorzichtig en tot snel
    (K)(K)

  • 14 Maart 2007 - 15:31

    Tamar:

    ik heb weer voor mijn beurt gepraat haha. hier is het adres! spannend wat je daar allemaal doet! vind het heel moeidig dat je daar bent, hoe raar dat ook klinkt. ik ga je schrijven..

    dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra Lisa

Vanaf 1 september 2006 tot februari 2007 naar Israël, kibbutz Na'an. Vanaf begin maart tot juni 2007 naar Ghana. Nu van 7 mei tot 28 juni in Roma! Van 5 feb tot 1 juni 4 maanden naar Cuba en Midden-Amerika met Danna

Actief sinds 16 Juli 2006
Verslag gelezen: 46
Totaal aantal bezoekers 34198

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 01 Juni 2014

Cuba en Midden Amerika

06 Mei 2011 - 17 Juli 2011

Rome

06 Mei 2011 - 17 Juli 2011

Tel Aviv Experience

01 September 2006 - 30 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: