Familie - Reisverslag uit Oda, Ghana van Sandra Lisa Pal - WaarBenJij.nu Familie - Reisverslag uit Oda, Ghana van Sandra Lisa Pal - WaarBenJij.nu

Familie

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sandra Lisa

13 Maart 2007 | Ghana, Oda

Wat ik helemaal vergeten was; mijn host-family!
Onze 'mama' verhuurt kamers, en wij slapen in 1 van die kamers. Dus niet echt bij haar in huis.. Haar huis staat ernaast.
Bij haar woont de dochter van haar zoon. Naast ons woont andere familie, hoe dat precies zit hebben we niet helemaal kunnen uitvinden, want iedereen noemt iedereen hier sister/brother.

Maar over het algemeen bestaat de familie die we om ons heen hebben lopen uit onze mama van 63, zusje van 14, van 8 en broertje van 5 en van 13. Verder wonen in Swedru (de dichtstbijzijnde grote stad) nog 2 zusjes van 43 en 30 met hun kinderen van 1, 5, 6 en 12.
Tot nu toe allemaal hele lieve mensen!
En onze mama kookt gelukkig echt geweldig! Ze past het eten echt aan ons aan. We eten pannenkoeken, spaghetti, wentelteefjes, rijst, bonen.. prima te doen allemaal! Ze vraagt ons meestal gewoon waar we trek in hebben. Wat dat betreft hebben we het dus wel getroffen.

Maar niets tipt aan mijn eigen mammie howr ;).
kus!

Sandra Lisa

Vanaf 1 september 2006 tot februari 2007 naar Israël, kibbutz Na'an. Vanaf begin maart tot juni 2007 naar Ghana. Nu van 7 mei tot 28 juni in Roma! Van 5 feb tot 1 juni 4 maanden naar Cuba en Midden-Amerika met Danna

Actief sinds 16 Juli 2006