Alweer een week voorbij! - Reisverslag uit Swedru, Ghana van Sandra Lisa Pal - WaarBenJij.nu Alweer een week voorbij! - Reisverslag uit Swedru, Ghana van Sandra Lisa Pal - WaarBenJij.nu

Alweer een week voorbij!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sandra Lisa

10 Maart 2007 | Ghana, Swedru

Hey lieve allemaal,
Wauw ik heb al weer zo veel meegemaakt.
De eerste 5 dagen in Ghana heb ik in de hoofdstad doorgebracht. Daar hadden we een introductieweekje. Was echt heel leuk, we waren met 6 meiden, zijn naar het strand geweest, hebben Ghanees gekookt, hebben Twi (lokale taal hier) lessen gehad, zijn naar de onafhankelijkheidsdag geweest. Echt te veel om op te noemen.
Gister ben ik, samen met een Duits meisje Susanne, naar mijn project gebracht. Wij zitten bij dezelfde familie en hetzelfde project, dus dat is wel heel lekker. De school waar ik les ga geven ziet er best oke uit. Ik moet de 10 en 11 jarige wiskunde, engels en science leren, wordt nog spannend! Hoop dat ik het zelf allemaal weet.

De wc van ons huis is echt verschrikkelijk. Het is een soort wc-pot met een gat van 2 meter eronder, en je laat daarin maar vallen wat je wil laten vallen. De stank is echt ondragelijk en je wil er ook echt niet inkijken. Maargoed, ik ben in Afrika he!
De douche is een emmertje water, maar de kamer van Susanne en mij is gelukkig wel vrij groot. En heet!!

Vind het allemaal echt super spannend en ik zal jullie op de hoogte houden.
ps; ik heb een ghanees nummer, mijn ouders hebben het, voor de gene die me willen bereiken.

kus!! Sandra

  • 10 Maart 2007 - 16:02

    Menno:

    Geen overbodige luxe hoor ik :S!

  • 10 Maart 2007 - 16:33

    Maike:

    whaa die sandra! Je peep-toe-pumps had je wel thuis kunnen laten denk ik :) enne de modderlook is hip :)
    Enjoy! (dan gaan wij saartje ophalen van schphol!) kus!

  • 10 Maart 2007 - 23:37

    Dina:

    San, succes!
    vet leuk!!!

  • 11 Maart 2007 - 18:37

    Moeski:

    Hoi lieffie
    Wat een verschil met Accra dan he.Spreek je nu ook nog Twi?
    Alvast toi toi toi voor morgen, met je eerste dag voor je Ghanese klas!
    Kus je moeski

  • 11 Maart 2007 - 18:38

    Telefoonnummer:

    Sandra's mobiele telefoonnummer is;
    00233249333507

  • 12 Maart 2007 - 14:39

    Miss Magnum!:

    Hai lieverd!
    Oh jeetje nu zit je weer in Afrika! Het klinkt allemaal onwijs spannend, heel veel plezier en succes! Mis je!!!
    Kus! (L)

  • 13 Maart 2007 - 18:07

    Fieke:

    jeetje san, dus wel een hutje op de hei!!! maar wel een superuitdaging toch om die kinderen vanalles bij te spijkeren?! succes met de wc en heel veel plezier
    kusjes fieke

  • 14 Maart 2007 - 15:30

    Tamar:

    Wat leuk om te lezen! Ben heel benieuwd of je al fotos ofzo hebt...! Hoop dat ik gauw weer wat lees en misschien ook zie :)
    zal je trouwens een brief willen sturen.. wat is je aders waar ik eventueel wat heen kan sturen?
    dikke kus tamar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra Lisa

Vanaf 1 september 2006 tot februari 2007 naar Israël, kibbutz Na'an. Vanaf begin maart tot juni 2007 naar Ghana. Nu van 7 mei tot 28 juni in Roma! Van 5 feb tot 1 juni 4 maanden naar Cuba en Midden-Amerika met Danna

Actief sinds 16 Juli 2006
Verslag gelezen: 62
Totaal aantal bezoekers 34199

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 01 Juni 2014

Cuba en Midden Amerika

06 Mei 2011 - 17 Juli 2011

Rome

06 Mei 2011 - 17 Juli 2011

Tel Aviv Experience

01 September 2006 - 30 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: