In Ghana!!!! - Reisverslag uit Accra, Ghana van Sandra Lisa Pal - WaarBenJij.nu In Ghana!!!! - Reisverslag uit Accra, Ghana van Sandra Lisa Pal - WaarBenJij.nu

In Ghana!!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sandra Lisa

04 Maart 2007 | Ghana, Accra

En toen was je ineens in Ghana!! Pfff ben echt compleet onder de indruk van alle nieuwe dingen!

Gisteren vloog ik om 12 uur weg uit Nederland. Na een vlucht van 1 uur en 3 kwartier was ik in Milaan aangeland, waarvandaan ik verder vloog naar Ghana. Gelukkig op beide vluchten geen rare en/of stinkende mensen naast me gehad :). Vluchten verliepen vrij soepel, alleen op de vlucht naar Milaan was vrij veel turbulentie.

In Ghana aangekomen werd ik opgewacht door medewerkers van de organisatie hier, Syto, die mij naar mn hotel brachten. Het hotel waar ik orgineel heen zou gaan zat vol, dus ik moest voor 1 nachtje naar de buren, zonder airco! Wat heb ik het vannacht heet gehad zeg :P. Maargoed, het went wel al een beetje die hitte...

Vandaag ben ik overgebracht naar het hotel waar ik gedurende de introductieweek verblijf, het Pink hotel. Vanmiddag is er een Duits meisje gekomen, en vanavond komen er nog 3. Allemaal vrijwilligers waarmee ik de introductieweek heb.

Verder gaat alles helemaal goed met me! Ben onwijs onder de indruk, maar binnenkort krijgen jullie een uitgebreid verslag over Ghana.

ps: ik zag net in de lounge van het hotel America's next topmodel op tv, en net op mn kamer een stukje ghanase Idols :P.

  • 04 Maart 2007 - 16:40

    Simone Asscher:

    Leuk idee, samen met een topmodel vrijwillerswerk gaan doen!!!!
    Ga genieten!
    kus van ons

  • 04 Maart 2007 - 16:45

    Moeski:

    fijn je gesrpken te hebben via msn.Ik zal opa's en oma's bellen.Heel veel genieten en heel veel kusjes van van ons.Je bent een echte kanjer hoor.Alleen in zo'n hotel,brrr niks voor mij.hou van je ,knuffel,ook van meneer Hans,kus je moeski

  • 04 Maart 2007 - 17:11

    Sharon:

    Heey poepie!
    Wauw, je hebt zelfs internet in Ghana! wat een luxe:p ik dacht dat je echt moest gaan bikkelen joh;)...dit valt allemaal reuze mee:p haha. Pest je maar! Wel echt vet dat je daar zit! bikkel haha, kom ik met mn luxe australie:p haha. Geniet ervan! hou van jou! dikke kus sharon

  • 04 Maart 2007 - 17:56

    Din:

    San,
    Geweldig!heel veel succes!En geniet van de warmte :P is hier niks bij ;)

  • 04 Maart 2007 - 18:06

    Fanny:

    lieverd!
    sjeses, nu al weer veeel meer meegemaakt dan ik me voor kan stellen! egt allll het succes en geluk dat je nodig hebt! geniet ervan!:) kusssss

  • 04 Maart 2007 - 18:58

    Hanneke:

    Allerliefste, héél veel plezier! Vind het te jammer dat ik je niet meer gezien heb, maar ik koester de zondag dat we elkaar gezien hebben! Ik hou van je!

  • 04 Maart 2007 - 21:12

    Maike:

    Jahoor ik ben er klaar voor, ik zit goed, kopje thee, een verslag dat nog afmoet, geld op mijn bankrekening, de was in de machine, eten in mijn buik, televisie aan, verwarming op HOT, lief smsi gehad, mooie plannen voor morgen.. KOM MAAR DOOR MET DE FOTO'S :D:D
    vin het zo gek me voor te stellen wat daar wel en niet is...


    tv. Check Airco. (niet op jouw kamer maar toch) Check Idols. Check turbulentie. Check hotel. Check lekker weertje. Check

  • 05 Maart 2007 - 06:38

    Channah - Israel:

    Hoi liefste nicht, ben blij dat alles goed gaat. Had je moeder al gerustgesteld van "geen nieuws = goed nieuws" Ben benieuwd naar het vervolg, dus houdt ons op de hoogte.
    Groeten en knuffels van ons allen.

  • 05 Maart 2007 - 12:33

    Opa:

    hi scheintje boterkoek
    ajax heeft gisteren gespeeld tegen herenveen en.........met 1-0 verloren. wat ee3n stelletj kaffers he ? dat is het dan kus en een neusje opa en oma

  • 06 Maart 2007 - 07:25

    Leah:

    hey lieve san fijn in ghana??

    we missen je allemaal heel veel

    kus iedereen

  • 06 Maart 2007 - 07:27

    Yaron:

    HEY san we hebben de cito score binnen helaas heb ik 550( het allerhoogste) cool he

    veel plezier en kus

    yaron en de andere

  • 06 Maart 2007 - 10:10

    Fieke:

    he lieverd,
    gelukkig heb je een goede reis gehad, zat zaterdag wel continu aan je te denken hoor! top trouwens dat ze daar ook aan die geweldige programma's doen. ben heeeeeel benieuwd hoe je het allemaal gaat vinden, enjoy it!!!
    kusjes mij

  • 06 Maart 2007 - 15:35

    Shai:

    hoeveel internet-beschikking heb je?

  • 14 Maart 2007 - 15:28

    Tamar:

    Beetje late eractie, maar had het een beetje druk ivm school dus kwam er maar niet van. wat leuk om te horen hoe het daar is. ik blijf met smart wachten op het volgende stukje! geniet vollop en neem alles in je op!

    pas goed op jezelf,

    dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra Lisa

Vanaf 1 september 2006 tot februari 2007 naar Israël, kibbutz Na'an. Vanaf begin maart tot juni 2007 naar Ghana. Nu van 7 mei tot 28 juni in Roma! Van 5 feb tot 1 juni 4 maanden naar Cuba en Midden-Amerika met Danna

Actief sinds 16 Juli 2006
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 34202

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 01 Juni 2014

Cuba en Midden Amerika

06 Mei 2011 - 17 Juli 2011

Rome

06 Mei 2011 - 17 Juli 2011

Tel Aviv Experience

01 September 2006 - 30 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: