Terug in Nederland, en al weer bijna weg! - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van Sandra Lisa Pal - WaarBenJij.nu Terug in Nederland, en al weer bijna weg! - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van Sandra Lisa Pal - WaarBenJij.nu

Terug in Nederland, en al weer bijna weg!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sandra Lisa

15 Februari 2007 | Nederland, Zaandam

En dan ben je ineens weer in Nederland. Waar alles grijs is, het heel veel regent, koud is, maar waar ook je familie en vrienden wonen :).
Hoe raar was het om ineens weer op schiphol te staan! Ik ben nu ruim een week terug en nog steeds vind ik het raar. Aan de ene kant wil ik ontzettend graag terug naar Israel, ook al weet ik dat de situatie daar nu toch niet meer hetzelfde is, aan de andere kant heb ik ook al super veel zin om naar Ghana te gaan! En natuurlijk is het ook wel lekker om weer ff thuis te zijn.

Jaja Ghana komt ook al weer heel dichtbij. 3 maart vertrek ik alweer. Nu druk bezig met alles regelen. Vandaag heb ik weer 2 heeele fijne injecties gehad! In totaal 6 injecties gehad, nog 1 te gaan.
Verder ga ik morgen mijn visum regelen, ben ik druk op zoek naar een goede backpack en naar (ontzettend lelijke, maar o zo goed lopende) sandalen.
En natuurlijk zo veel mogelijk lezen en informatie zoeken over Ghana om maar zo goed mogelijk voorbereid te zijn.
Whaah ik vind het spannend!!

  • 15 Februari 2007 - 16:15

    Tamar:

    hey schatje!
    ik probeer je steeds te bereiken maar het wilt maar niet lukken haha.
    ik hoop dat als je dit leest je even laat weten wan ik je kan zien! wil je heel graag zien nmlk voordat je alweer weg bent :(

    kusjes!

  • 15 Februari 2007 - 16:23

    Dina:

    Jaja...
    Alweer bijna Ghana!
    Whoejjj!!!
    Heel veel plezier!!!

  • 15 Februari 2007 - 17:39

    Maike:

    ik probeer je al de hele tijd te bellen!!

    heb je de ijs-truck gedaan bij het prikken??
    Kus!

  • 15 Februari 2007 - 21:15

    Smoekje:

    oeeeh persuit of happYness is coolleee film en pizzaa was lekker:D en wij zijn gezellig! en Ghana wordt the bom:D!! KUS

  • 19 Februari 2007 - 16:08

    Fieke:

    he lieverd,
    ik vind het echt zo'n gek idee dat je binnenkort gewoon weer weggaat! maar wel helemaal leuk voor je !!! hopelijk kunnen we nog een keertje afspreken met zn 5jes
    suc6 met je laatste prik en heel veel plezier he :) kusjes!!!

  • 20 Februari 2007 - 17:12

    Karen:

    Hey Sandra,

    Ik hoorde al van Syto dat je 3 maart aankomt in Accra en zij zouden zorgen dat we elkaar daar ontmoeten, ik ben daar dan ook voor 50 jaar onafhankelijkheid. Ik ben al bezig met een schriftje voor "Madam Sandra" te maken met daarin alle namen van de 50(!) kinderen, waar ze zitten, wie kan lezen, wie niet etc (kwam er vandaag achter dat er maar 6 goed kunnen lezen van de 50 dus dat wordt een zware dobber, ze kunnen heel goed kopieren, dat wel... ;-) Maar ik zie je sowieso in Accra, dan zal ik je helemaal bijpraten! De familie is echt superaardig (enneh ze doen je was hihi).

    Groetjes,
    Karen

  • 20 Februari 2007 - 17:16

    Karen:

    Enneh, Patrik van 20 uit Zweden, die vlakbij jou "woont" vroeg of ik je wilde vertellen hoe verschrikkelijk leuk hij is, dus ehhh bij dezen! :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra Lisa

Vanaf 1 september 2006 tot februari 2007 naar Israël, kibbutz Na'an. Vanaf begin maart tot juni 2007 naar Ghana. Nu van 7 mei tot 28 juni in Roma! Van 5 feb tot 1 juni 4 maanden naar Cuba en Midden-Amerika met Danna

Actief sinds 16 Juli 2006
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 34217

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 01 Juni 2014

Cuba en Midden Amerika

06 Mei 2011 - 17 Juli 2011

Rome

06 Mei 2011 - 17 Juli 2011

Tel Aviv Experience

01 September 2006 - 30 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: