Laatste loodjes... - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van Sandra Lisa Pal - WaarBenJij.nu Laatste loodjes... - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van Sandra Lisa Pal - WaarBenJij.nu

Laatste loodjes...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sandra Lisa

01 Februari 2007 | Israel, Jeruzalem

Lieve allemaal,
'k Heb al super lang niets van me laten horen.. de rede is dat ik er totaal gek van werd op steeds met zn 30e op 1 computer te wachten en het dus min of meer heb opgegeven. Ik geniet liever van mijn tijd hier dan wachten voor een computer.

Maar alles gaat echt perfect met me. Ik heb net een weekje gadna gedaan; dat is een weekje in het leger... en dat was echt super lachen! Heb zelfs met een M16 mogen schieten, wel echt een ervaring hoor.

5 februari vlieg ik met Sharon, Riki en Sas weer terug naar Nederland. Voelt allemaal super dubbel, want ik vind het heerlijk om weer in mn eigen bedje te slapen en iedereen weer te zien, maar aan de andere kant heb ik hier 5 geweldige maanden gehad en wil ik echt nog niet weg.
Maargoed, aan alles komt een einde he?

Heb heel veel zin om jullie allemaal weer te zien en kijk ook er al ontzettend naar uit om naar Ghana te gaan.
Tot snel!
Kus Sandra

  • 01 Februari 2007 - 15:29

    Rosanne:

    Nog maar een paar dagen meis, Geniet nog even lekker!
    Tot maandag
    xx

  • 01 Februari 2007 - 15:30

    Galit:

    Hey san,
    Kan me voorstellen dat je het idee om naar huis te gaan erg raar vindt, maar je went er snel aan! Vond het erg gezellig het weekend dat je bij me was! Have fun de laatste paar dagen!
    Dikke Kus Galit

  • 01 Februari 2007 - 17:19

    Smoekkie:

    Oeeeh wat zie je er gevaarlijk uit met die M16 hhaha je voelde je zeker wel stoer he:D oooh nog maar een paar daagjes:D geniet er nog ff lekker van!! yaalit, jonas en ik kunnen echt niet wachten! dit weekend gaan we ff meeten om de spanning op te bouwen:P ik mis je en ik kijk naar je uit:D!!! tot gauw
    KUS(L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra Lisa

Vanaf 1 september 2006 tot februari 2007 naar Israël, kibbutz Na'an. Vanaf begin maart tot juni 2007 naar Ghana. Nu van 7 mei tot 28 juni in Roma! Van 5 feb tot 1 juni 4 maanden naar Cuba en Midden-Amerika met Danna

Actief sinds 16 Juli 2006
Verslag gelezen: 60
Totaal aantal bezoekers 34219

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 01 Juni 2014

Cuba en Midden Amerika

06 Mei 2011 - 17 Juli 2011

Rome

06 Mei 2011 - 17 Juli 2011

Tel Aviv Experience

01 September 2006 - 30 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: